sobota, 19 lipca 2014

"Pół żartem, pół serio. Nasze życie w cytatach"-Des MacHale-recenzja

Nasze życie w cytatach
Każdy z nas przytoczył kiedyś jakiś cytat, myśl czy przysłowie. Czasami zdarza się, że coś usłyszymy i te zdanie zapada nam głęboko w pamięć, następnie posługujemy się nim w konkretnych sytuacjach, lub po prostu zapisujemy i trzymamy jak cenny skarb.
Pół żartem, pół serio . Nasze życie w cytatach”  to nie książka, to skarbnica cytatów. Nie wiem jak inni ja uwielbiam cytaty, mam nawet swój kajecik, w którym gromadzę myśli, które są dla mnie inspirujące, ciekawe, czy też po prostu zabawne.  Piękne w nich jest to, iż możemy do nich zajrzeć w każdej chwili i zawsze znajdziemy w nich myśl, która odwzorowuje naszą sytuację czy samopoczucie danej chwili.
Wybór najciekawszych cytatów jest niezwykle trudny, ponieważ jest ich tam cała masa. Jednak dla mnie znalazło się kilka, które zapamiętałam:
źródło:http://wydawnictwofeeria.pl/

Nie wszyscy mnie nie znoszą. Tylko ci, którzy mnie poznali” –Emo Philips
Jeśli sądzisz, że kobiety to słabsza płeć, popróbuj przeciągnąć kołdrę na swoją stronę” – Stuart Turner
Kiedy powiedziano mi, że do 2100 roku kobiety będą rządziły światem, odpowiedziałem: „Jeszcze”? ” – Winston Churchill
Książka podzielona jest na kilkanaście  rozdziałów tematycznych od sportu po religię poprzez politykę, muzykę, film czy inne. Wymienić wszystkich autorów cytatów, nie ma sensu, gdyż lista byłaby ogromnie długa.
Jednego jestem pewna, to wspaniała książka, w której znajdziemy wiele wspaniałych złotych myśli i cytatów.
D.MacHale, „Pół żartem pół serio. Nasze życie w cytatach”, wyd. Feeria, str.255

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz